
KINDEROPVANG DE SPEELTOPPERS
VERTROUWD EN VEILIG
Dé plek voor kinderopvang in Noordwijkerhout? Dat is kinderopvang van de Speelweide. Wij verzorgen kwalitatieve en veilige opvang voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Wij zorgen dat kleintjes zich bij ons thuis voelen. We weten wat ze nodig hebben, wat ze leuk vinden, wat ze fijn vinden. Onze vaste leidsters kennen ‘hun’ kinderen en staan voor ze klaar met liefdevolle aandacht en plezier.
WELKOM IN DE KRING
Om 7.00 (het Binnenhof) en 8:00 (de Speeltoppers) openen wij de deuren, de eerste kinderen druppelen binnen. Sommigen al druk en vrolijk, anderen zijn nog niet helemaal wakker. Peuters die voor 8 uur binnen zijn, krijgen een boterham met gezond beleg als ontbijt. Om 8.30 uur zijn alle leidsters aanwezig en staan ze op hun eigen groep. Steeds dezelfde juffies, dát vinden kinderen superfijn
STRUCTUUR, SPELEN EN PLEZIER
Spelen, slapen, zingen, eten, naar buiten: geen dag is hetzelfde binnen onze locaties maar we werken wel met een vaste structuur. Voorspelbaarheid en herhaling, daar houden kinderen van. Voor alle peuters gelden vaste tijden voor eten en drinken, slapen, (creatieve) activiteiten en heel veel spelen in de tuin. Gaan we daarna weer naar binnen? Eerst lekker samen stampen met de voetjes.
DAG JUFFIE, TOT MORGEN
We lunchen rond 11.30, lekker en gezond. Daarna gaan de jongsten naar bed, de oudsten doen iets leuks. Allemaal weer wakker? Tijd voor lauwwarme thee met een koekje en lekker buiten spelen. Ook als het regent, we hebben regenlaarzen voor alle peuters. Rond 16.30 gaan we aan tafel voor een verse warme maaltijd van de groenteboer. Smakelijk eten, hap, hap, hap. Daarna is het tijd om op te ruimen, snoeten te poetsen en naar huis te gaan. ‘Dag juffie, tot morgen!’
ONZE PLUSPUNTEN
- Open van 8 tot 14.30 uur
- 1 groep van 2-4 jaar
- Veel buitenlucht en beweging
- Dagelijks verse warme maaltijden
- blokken opvang tot 13:00 of tot 14.30 uur
- De liefste en leukste leidsters
INSCHRIJVEN KINDEROPVANG
U kunt uw kind inschrijven voor de kinderopvang middels deze formulieren.